ja_mageia

Nowe autoryzacje w okablowaniu strukturalnym

BIUROSYSTEL uzyskał nowe autoryzacje producentów okablowania strukturalnego. Obecnie posiadamy autoryzacje : Molex, ADC Krone, Legrand oraz 3M. Odbyliśmy również szkolenie techniczne AMP i jesteśmy w trakcie procedury autoryzacyjnej.

  • Narrow screen resolution
  • Wide screen resolution
  • Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size
Strona główna KX-NCP1000
panasonic




Sieciowa platforma komunikacyjna NCP ( Network Communication Platform )
KX-NCP500
KX-NCP1000


obsługa interfejsów : linie analogowe, ISDN, VoIP/H.323, VoIP/SIP, Unified Communication

pdf
pdf
pdf
pdf
Katalog KX-NCP500/1000
Specyfikacja KX-NCP500/1000 - Pojemność systemu
Specyfikacja KX-NCP500/1000 - Pojemność funkcji systemu  i kanałów VoIP 
Ulotka Communication Assistent (ang.)

System przystosowany do instalacji w standardowej sieci IT użytkownika ( w tym w standardowej szafie 19")

NOWOŚĆ
KX-NCP500X i KX-NCP500V

Panasonic wrowadził do oferty nowe centrale serii NCP500 X i V z preinstalowanymi interfejsami do obsługi 8 cyfrowych aparatów systemowych oraz 4 kanałów ISDN BRI ( NCP500X ) lub 4 kanałów VoIP.

ncp_500_1000

Opis systemu KX-NCP500 i KX-NCP1000
Platforma Komunikacji sieciowej Panasonic to efektywne kosztowo rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw .

  • Szerokie możliwości komunikacji telefonicznej dla biznesu poprzez lokalną sieć IP oraz sieć szerokopasmową
  • Umożliwia firmom implementację Kompleksowej Komunikacji (ang. Unified Communication)
  • Dostarcza bogate funkcyjnie rozwiązanie telefonii przenośnej
  • Zwiększa wydajność użytkowników a tym samym produktywność firmy
  • Zmniejsza koszty i poziom skomplikowania

    Platforma NCP współpracuje z :
    • Telefonami IP (systemowymi oraz SIP)
    • Telefonami systemowymi cyfrowymi i analogowymi
    • Sieciami cyfrowymi (ISDN), analogowymi (PSTN) oraz sieciami IP
    • Zintegrowanymi aplikacjami
    • Aplikacjami zewnętrznymi
    Łatwa kontrola wszelkich cech i funkcji systemu:
    • Dane Klienta oraz klucze aktywacyjne na karcie SD
    • Połączenia ze wszystkimi terminalami i aplikacjami
    Wbudowana uproszczona Poczta Głosowa
    • Wiadomości Głosowe, Automatyczny Operator
    • Muzyka na zawieszeniu, przywołanie zewnętrzne
    Bogate wsparcie w postaci zestawu aplikacji PC:
    • Aplikacja Communication Assistant Basic
    • Aplikacja Communication Assistant Pro
    • Aplikacja Communication Assistant Supervisor
    • Moduł Asystenta Poczty Głosowej
    • Telefon Programowy (IP Softphone) dla aplikacji Communication Assistant
    • Konsola Operatora na PC
    Wbudowana funkcjonalność Centrum Obsługi Klienta (Call Centre):
    • Inteligentna dystrybucja połączeń
    • Bogate funkcje dla pracowników Call Centre
    • Bogata funkcjonalność dla Zarządzającego Call Centre
    • Możliwości łatwej rozbudowy


     

    Stworzone dla biznesu ? nowe platformy NCP Panasonic

    Nowe platformy NCP Panasonic łączą bezserwerowo telefonię IP z aplikacjami do obsługi komunikacji biznesowej

    Nowe sieciowe platformy komunikacyjne NCP500 i NCP1000, wprowadzone do oferty przez Panasonic, to nowoczesne i zaawansowane technologicznie rozwiązanie problemów z komunikacją w firmie. Dedykowane małym i średnim przedsiębiorstwom pozwolą usprawnić im kontakt z klientem oraz zwiększyć mobilność pracowników.

    Nowe platformy NCP firmy Panasonic łączą bezserwerowo telefonię IP z aplikacjami do obsługi komunikacji biznesowej, zapewniając:

    ?  zintegrowane narzędzie do kompleksowej komunikacji z funkcją informacji o dostępności abonenta,

    ?  funkcjonalne rozwiązania mobilne,

    ?  rozbudowane funkcje telefonii biznesowej,

    ?  łatwość instalacji i konserwacji.

    Jedną z głównych zalet platform Panasonic NCP500 i NCP1000 jest możliwość korzystania z różnych kanałów komunikacji zintegrowanych w jednym narzędziu, bez potrzeby instalowania serwerów. Prosta procedura instalacji obniża koszty wdrożenia tego rozwiązania i późniejszej eksploatacji, co dodatkowo zwiększa efektywność zastosowania tego systemu.

    Rygorystyczna kontrola jakości gwarantuje najwyższą niezawodność i wysoki poziom bezpieczeństwa sieciowych platform komunikacyjnych. Oprócz szybkiej i łatwej konserwacji, dodatkową korzyścią z użytkowania platform NCP jest zmniejszenie zużycia energii, a tym samym pozytywny wpływ na środowisko naturalne.
    Inteligentne sieciowe platformy komunikacyjne Panasonic NCP500 i NCP1000 zostały wyposażone
    w nowe oprogramowanie Panasonic Communication Assistant ? pakiet intuicyjnych aplikacji komputerowych, które łączą zaawansowane funkcje telefoniczne z sygnalizacją obecności i dostępności. Aplikacje te dodatkowo dają możliwość integracji z programem Microsoft Outlook? oraz z narzędziami CRM zgodnymi z TAPI, co podnosi ich funkcjonalność. Pakiet Communication Assistant oferuje również szeroką gamę narzędzi do pracy grupowej, które upraszczają i wzbogacają komunikację między użytkownikami telefonii biznesowej. Oprogramowanie Communication Assistant dołączone do urządzeń z serii NCP może być używane bez dodatkowych serwerów. Stanowi więc idealne rozwiązanie dla średnich firm, które nie dysponują niezbędną wiedzą ani licznym personelem IT.

    Zastosowania pakietu oprogramowania Communication Assistant

    Tryb

    Zastosowania

    Korzyści

    Communication Assistant Basic

    Zintegrowana komunikacja komputerowa dla pracowników w biurze i poza nim.

    Pomaga wizualnie kontrolować całą komunikację komputerową.

    Communication Assistant Pro

    Zintegrowana komunikacja komputerowa dla pracowników biurowych lub zdalnych. Bieżące informacje o obecności i dostępności innych osób.

    Pomaga wizualnie kontrolować całą komunikację komputerową. Pozwala sprawdzać dostępność wszystkich użytkowników w różnych lokalizacjach.

    Communication Assistant Supervisor

    Monitorowanie jakości pracy pracowników przez kierowników zespołów.

    Pomaga wizualnie zarządzać całą aktywnością członków zespołu.

    Moduł VoiceMail Assistant

    Zintegrowane usługi komunikacyjne

    Pozwala użytkownikom sprawdzać pocztę głosową z poziomu komputera i wysyłać wiadomości w postaci plików dźwiękowych (.wav).



    Funkcje pakietu oprogramowania Communication Assistant
    Oprogramowanie Communication Assistant zapewnia dostęp do zintegrowanych usług komputerowych pozwalając użytkownikom odsłuchiwać wiadomości poczty głosowej. Moduł VoiceMail Assistant umożliwia wizualne zarządzanie pocztą głosową oraz eksportowanie wiadomości do komputera, wysyłanie wiadomości pocztą e-mail, a także zmianę szybkości odtwarzania.

    Dzięki oprogramowaniu Communication Assistant użytkownicy biznesowi, sprzedawcy lub pracownicy obsługujący klientów będą mogli używać swoich komputerów jako telefonów IP, aby uzyskać dostęp do zintegrowanej komunikacji bez względu na to, gdzie akurat przebywają, przez połączenie się z siecią.
    Kolejnym funkcjonalnym rozwiązaniem oferowanym przez platformy NCP500 i NCP1000 jest pełna integracja z programem Microsoft? Outlook?. Umożliwia to łatwe wybieranie numerów telefonicznych z listy kontaktów oraz wyświetlanie komunikatów o połączeniach przychodzących. Zarządzanie połączeniami przez konsolę PC identyfikuje rozmówcę i jego numer przed odebraniem rozmowy. Nowe platformy NCP Panasonic umożliwiają połączenie nie tylko telefonów stacjonarnych, ale i ich integrację z telefonami komórkowymi i smart-phonami, ułatwia to na przykład przekierowanie połączeń przychodzących w trakcie nieobecności w biurze. O zwiększonej mobilności rozwiązania świadczy również możliwość współpracy z bezprzewodowymi terminalami DECT.

    ?Nowe sieciowe platformy komunikacyjne NCP to efekt inwestycji poniesionych przez centrum badań i rozwoju Panasonic stworzonego w celu objęcia wiodącej pozycji na europejskim rynku w produkcji urządzeń przeznaczonych do profesjonalnej komunikacji. Systemy NCP są produkowane w fabryce w Walii, w ścisłej współpracy ze strategicznym dla firmy Panasonic, rynkiem europejskim. Platformy NCP500 i NCP1000 są produktami skierowanymi przede wszystkim do firm, w których komunikacja jest szczególnie istotnym i strategicznym elementem działalności?. ? mówi Tomasz Perzyna, PBX Product Manager w Dziale Solution Business, Panasonic Polska.

    Nowe platformy Panasonic NCP stanowią idealne, kompleksowe rozwiązanie komunikacyjne dla firm
    z sektora hotelarskiego, medycznego, prawniczego i administracyjnego, a także dla przedsiębiorstw produkcyjnych, budowlanych, logistycznych i handlowych.

    Platformy komunikacyjne NCP500 i NCP1000 dostępne są na rynku polskim w sugerowanych cenach :
    NCP500 ? 2990 PLN netto, NCP1000 - 3990 netto

    źródło: www.panasonic.pl ( Panasonic Polska Sp. z o.o. )




    ncp_pojemnosc_eng

    ncp_uc
  •